Header Image


Linia telefonica gratuita pentru protectia copilului
Parteneri

 

ROMTELECOM este unul dintre cei mai mari operatori de comunicatii din România, având o experienta îndelungata în acest domeniu. Compania este detinuta în proportie de 54,01% de OTE International, subsidiara a OTE Grecia si de statul român, prin Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei, care detine restul de 45, 99% din actiunile ROMTELECOM.

Strategia ROMTELECOM este schimbarea culturii corporatiste, modernizarea practicilor de business, mentinerea pozitiei pe piata si concentrarea pe investitii. Pentru îndeplinirea acestor obiective este nevoie de pragmatism si de disciplina. De asemenea, este necesar ca acest lucru sa se întâmple în cel mai scurt timp posibil.

Din anul 2003, ROMTELECOM implementeaza un Plan de Transformare a Corporatiei, menit sa preschimbe compania dintr-un monopol de stat, datând din 1960, într-o companie moderna de secol 21. Aceasta transformare este o necesitate dupa aparitia competitiei pe piata de telecomunicatii din România si este obligatorie pentru îndeplinirea celor trei prioritati majore ale companiei: scaderea costurilor, cresterea calitatii serviciilor, îmbunatatirea relatiei cu clientii.

Pentru ROMTELECOM fiecare client este important si de aceea i se ofera nu doar produse si servicii de calitate superioara, dar si un sistem corect de facturare, valoare la un pret echitabil, servicii de asistenta pentru clienti si, de asemenea, i se garanteaza respectarea angajamentelor luate de companie.

Numarul clientilor ROMTELECOM se ridica la mai mult de 4 milioane, la nivel national. Compania este segmentata în sapte directii regionale, cu aproximativ 4,3 milioane de linii în serviciu, dintre care 80% sunt digitale si 90% automate, cu peste 50.000 de telefoane publice în întreaga tara si cu peste 30.000 Km de fibra optica instalata.

Pe fondul redresarii financiare din ultimul an, ROMTELECOM investeste în retea si în servicii noi . Actionarii au decis ca dividendele pe 2004 sa fie în totalitate reinvestite pentru înnoirea retelei. În total, în urmatorii trei ani, vor fi investiti aproximativ 500 de milioane de euro în retea, iar prin cresterea calitatii retelei noi servicii devin posibile. Cea mai mare parte a investitiilor va fi orientata catre echipamentele necesare modernizarii retelei de voce si date.

Modernizarea retelei ROMTELECOM a început anul trecut, iar pâna acum s-a încheiat a doua faza, ROMTELECOM tintind sa devina cel mai mare furnizor de servicii Internet de mare viteza din România.

Printre serviciile oferite de ROMTELECOM se numara:

    • Servicii de telefonie fixa (inclusiv servicii intrajudetene, locale si internationale)
    • Servicii integrate în retea digitala (ISDN BRA si PRA)
    • Servicii cu valoare adaugata, cum ar fi casuta vocala - voice mail, redirectionarea apelurilor, tele-conferinte, serviciul de identificare a apelantului (caller ID)
    • Servicii de Internet prin dial up
    • Servicii dedicate de acces Internet si hosting
    • Voice VPN
    • Servicii IP VPN
    • Servicii de asistenta si servicii de telex
    • Instalari de centrale PBX si suport tehnic, incluzând cablare structurata
    • Solutii Integrate
    • Cartele pre paid pentru telefoane publice, linii telefonice standard si VoIP
    • Telefoane publice
    • Tele-votinguri si tele-donuri
    • Service Level Agreement

Misiune, viziune si valori

Misiunea ROMTELECOM, asa cum a fost trasata de actionari, este urmatoarea:

ROMTELECOM se va angaja în furnizarea de produse si servicii de telecomunicatii pentru a raspunde astfel cerintelor companiilor si consumatorilor români. ROMTELECOM îsi va desfasura activitatea astfel încât sa creeze plusvaloare actionarilor si sa fie un membru demn de respect al societatii românesti.

Proiectele de viitor ale ROMTELECOM sunt exprimate prin viziunea sa. Viziunea corporatista este tinta pe care ROMTELECOM doreste sa o atinga în viitor, depunând toate eforturile în acest sens. Aceasta viziune reprezinta definitia companiei pentru succesul pe termen lung. Viziunea ROMTELECOM poate fi rezumata astfel:

ROMTELECOM va deveni primul furnizor de servicii si produse de telecomunicatii din România. Serviciile ROMTELECOM vor fi în topul preferintelor clientilor, iar angajatii vor pozitiona compania între primii cinci angajatori la nivel national. De asemenea, ROMTELECOM se va ridica la nivelul operatorilor similari de telecomunicatii din Europa Centrala, în ceea ce priveste eficienta si profitabilitatea.

Valorile ROMTELECOM definesc atitudinea pe care angajatii trebuie sa o adopte, directionând astfel compania catre tintele sale directe, clientii si succesul. Valorile corporatiste sunt urmatoarele:

    • Orientare catre client
    • Integritate
    • Respect pentru fiecare individ în parte
    • Angajament
    • Munca în echipa

Asimilarea si practica acestor valori vor face parte din procesul de evaluare a managementului si vor fi considerate instrumente în atingerea performantei manageriale.

Pentru cei mai multi dintre romani, ROMTELECOM inseamna in primul rand telefonie fixa. Compania are un trecut istoric important si este, pana in acest moment, operatorul dominant pe piata de profil. Schimbarile care au avut loc atat in viata sociala a Romaniei, dar si in evolutia ROMTELECOM au transformat compania dintr-un monopol de stat intr-o adevarata companie privata, care si-a schimbat radical standardele, prioritatile si mai ales responsabilitatile, orientandu-si intreaga politica intr-o singura directie: clientul .

Astfel, cu noi principii, cu o noua imagine pe care incearca sa o imbunatateasca continuu, ROMTELECOM a devenit o companie care s-a apropiat de oameni. Implicarea ROMTELECOM in societatea romaneasca este un fapt vizibil in prezent si cea mai buna modalitate de a-si comunica valorile corporatiste.

Parteneriat de succes cu performanta sportiva

Un parteneriat de marca pentru ROMTELECOM este cel cu Comitetul Olimpic Roman. Compania a sprijinit echipa Olimpica Romana, participanta la Jocurile Olimpice de Iarna din 2002 si la Jocurile Olimpice de Vara, de la Atena 2004. Doua alte evenimente importante, "Romanian Open Tennis" si "Challenger Brasov" au purtat sigla ROMTELECOM în anul 2002.

Romtelecom sprijina valorile

Incepand din anul 2003, ROMTELECOM a avut onoarea de a deveni partener al celui mai important eveniment teatral din ROMANIA, UNITER, care sustine si rasplateste performantele artistilor romani. Sprijina cu aceeasi responsabilitate, incepand din anul 2001 un alt important eveniment cultural, cu ample implicatii sociale, Gala Clubului Roman de Presa, participand in acest fel la sustinerea libertatii presei si recunoasterii valorilor sale. Tot in aceeasi zona, incepand din anul 2002, ROMTELECOM este alaturi de Asociatia Profesionistilor de Televiziune din Romania, APTR, iar anul trecut a devenit partener al Festivalului International de Film Dakino, cel mai important festival de acest gen din Romania. Stagiunea 2004-2005 a Operei Romane este de asemenea sustinuta de ROMTELECOM, iar cateva dintre cele mai importante teatre din Bucuresti (Teatrul National "I.L Caragiale", Teatrul "Nottara", Teatrul "Evreiesc de Stat") au beneficiat de sprijinul companiei.

Actiuni umanitare

In perioada noiembrie 2001- noiembrie 2003, Autoritatea Nationala pentru Protectia Drepturilor Copilului a derulat campania publica de constientizare pentru prevenirea abandonului si institutionalizarii copiilor, intitulata "Casa de copii nu e acasa". ROMTELECOM a inteles mesajul social extrem de puternic al acestei campanii si a facut posibila exprimarea lui prin oferirea unei Linii Verzi gratuite, venind astfel in sprijinul familiilor sau persoanelor aflate in situatii de risc, inlesnind consilierea si indrumarea acestora catre Directiile Generale de Asistenta Sociala si Protectie a Copilului. Romtelecom este sponsor oficial al intregului trafic de apeluri inca de la infiintarea Liniei verzi pentru protectia copilului, in anul 2001, punand la dispozitia Autoritatii Nationale pentru Protectia Drepturilor Copilului primul numar telverde odata cu aparitia acestui serviciu de telefonie in Romania. Datorita sprijinului Romtelecom, parinti si copii din Romania pot apela gratuit Linia verde pentru protectia copilului si astfel pot parcurge primul pas in rezolvarea problemelor lor.

Romtelecom se implica, de asemenea, si in activitati de promovare a Liniei verzi pentru protectia copilului prin expunerea materialelor de prezentare in cadrul tuturor oficiilor Romtelecom, prin inscriptionarea numarului 0800-8-200-200 pe plicurile care insotesc factura Romtelecom, prin realizarea de cartele telefonice preplatite, personalizate cu numele si numarul de telefon al Liniei verzi pentru protectia copilului. In urma acestor initiative de mediatizare a Liniei verzi pentru protectia copilului, publicul tinta a fost informat cu privire la existenta acestui serviciu, acest lucru reflectandu-se pozitiv in cresterea semnificativa a numarului de cazuri semnalate.

Din 2003, compania sprijina Programul de Prevenire si Depistare a Cancerului de San, lansat de Fundatia Renasterea, oferind primul serviciu de apel gratuit (Linia Roz) din Romania, dedicat acestei probleme.

Anul trecut, ROMTELECOM a decis sprijinirea Asociatiei "Salvati Dunarea si Delta", raspunzand astfel mesajului lansat de Academia Catavencu, pentru protejarea acestui spatiu si impiedicarea construirii canalului ucrainean Bastroe.

Educatie

In domeniul educatiei , ROMTELECOM a dezvoltat proiecte de sprijinire financiara a unor institutii importante din cadrul sistemului educational din România: Universitatile Politehnice din Bucuresti, Cluj, Iasi si Timisoara, Universitatea "Babes Bolyai" din Cluj, Academia de Studii Economice Bucuresti si Scoala Internationala Americana. Academia Româna a consemnat, de asemenea, prezenta ROMTELECOM printre sponsorii sai

Dan Pazara, Director Relatii Externe, omul care coordoneaza si sustine activitatile de implicare sociala desfasurate de ROMTELECOM, crede in responsabilitatea companiei fata de societatea romaneasca si este decis sa pastreze aceasta politica: "Prin implicarea permanenta in viata comunitatii locale, ROMTELECOM doreste sa argumenteze cu fapte concrete politica sa. Compania noastra se doreste a fi, dincolo de un brand puternic, un partener de incredere pentru societatea romaneasca. Ca o firma ce isi respecta clientii, reprezentanti ai societatii romanesti, dorim sa actionam in folosul lor. Ne bucura sa vedem ca aceasta mentalitate ia amploare si ca multe dintre marile companii din Romania se implica tot mai mult in bunul mers al comunitatii. Noi incercam sa fim acolo unde ni se cere sprijinul si sa ii convingem astfel pe cei care cred in noi ca au toate motivele sa o faca".


Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti (www.politiaromana.ro/bucuresti.htm)

Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti (DGPMB) se implica in activitatea de promovare a Liniei verzi pentru protectia copilului, in vederea sprijinirii cetatenilor interesati de problematica drepturilor copilului sau care doresc sa sesizeze un posibil caz de abuz. Astfel, DGPMB a aprobat expunerea materialelor de prezentare ale Liniei verzi pentru protectia copilului in incinta tuturor sectiilor de politie din Bucuresti, gestionand totodata difuzarea materialelor informative prin intermediul cadrelor de politie abilitate pe linia relatiilor cu publicul si a ofiterilor de serviciu din cadrul fiecarei sectii de politie.

De asemenea, DGPMB preia de la Linia verde pentru protectia copilului informatii referitoare la cazuri grave de incalcare a drepturilor copilului care constituie in fra ctiuni, pentru a fi transmise structurilor competente ale politiei.


Mass media

Mass media joaca un rol deosebit de important in derularea activitatii Liniei verzi pentru protectia copilului si in special in transmiterea mesajului acesteia catre grupurile tinta. Datorita sprijinului acordat de canalele mass media, numarul Liniei verzi pentru protectia copilului a fost promovat si a obtinut recunoasterea a 68,4% din populatie, conform studiului realizat de IMAS in luna iulie 2003.

Canalele mass media au pus la dispozitie spatii de emisie gratuite pentru difuzarea spoturilor de promovare a Liniei verzi pentru protectia copilului.

Incepand de anul acesta, Realitatea tv (link to www.realitatea.tv ) se implica in activitatea de promovare a Liniei verzi pentru protectia copilului si prin difuzarea numarului gratuit pe banda informativa din subsolul ecranului (crawl). Mediatizarea Liniei verzi pentru protectia copilului prin acest canal de comunicare contribuie la informarea unui numar cat mai mare de parinti si copii cu privire la existenta acestui serviciu, iar acest lucru se reflecta in cresterea continua a numarului de cazuri inregistrate, iar Societatea Romana de Televiziune (link to www.tvr.ro ) se implica in activitatea de promovare a Liniei verzi pentru protectia copilului si prin difuzarea numarului gratuit pe teletext, in cadrul rubricii Telefoane - Apeluri gratuite telverde (pag. 706).

Astral tv (link to www.astral.ro ), de asemenea, sustine promovarea Liniei verzi pentru protectia copilului si prin difuzarea numarului gratuit in cadrul rubricii Telefoane utile.

Evenimentul Zilei (link to www.evenimentul-zilei.com ) si Jurnalul National (link to www.jurnalul.ro )

publica zilnic in paginile sale numarul gratuit (0800-8-200-200) dedicat informarii si consilierii cu privire la drepturile copilului in cadrul rubricii dedicate telefoanelor utile.


BancPost (www.bancpost.ro)

Bancpost este una dintre cele mai importante banci din România, oferind o gama larga de produse si servicii celor peste 2,5 milioane de clienti ai sai. Actionariatul solid, echipa manageriala experimentata si parteneriatul de succes cu institutiile financiare internationale, alaturi de profesionalismul si abnegatia angajatilor constituie principalele ingrediente ale viitoarei evolutii pozitive a bancii, în masura sa deschida noi oportunitati si perspective pentru Bancpost.

Bancpost sustine acest proiect deoarece considera ca responsabilitatea sociala reprezinta o trasatura definitorie a oricarei companii sanatoase si solide, care adauga într-o mare masura valoare activitatii sale. Bancpost este singura banca din România care a ales sa faca plati sociale asa cum este alocatia de stat, pentru mai mult de 3,5 milioane de copii, stiind ca avantajul nu este unul imediat si nici masurabil în profit, dar cu efecte de lunga durata, prin crearea la acest segment receptiv a convingerii ca banca le vine în ajutor la nevoie. Bancpost se implica in promovarea Liniei verzi pentru protectia copilului prin expunerea materialelor de prezentare in toate sucursalele si oficiile sale.


HelpNet (www.helpnet.ro)

Help Net este reteaua de farmacii cu cea mai rapida dezvoltare din Romania . In prezent, echipa Help Net numara 700 de profesionisti in domeniul farmaceutic, aproximativ 70 de locatii, din care 40 de locatii in Bucuresti si circa 30 in toata tara, atat in orase mari cat si in comunitati rurale.

Help Net este recunoscuta ca reteaua de farmacii cu cea mai puternica implicare sociala si cea mai implicata in mod interactiv cu clientii. In 2004, reteaua Help Net a atins un numar de aproximativ 400.000 de clienti fideli.

Viziunea Help Net - aceea de a deveni reteaua de farmacii cu cel mai mare numar de pacienti fideli din tara - este foarte aproape de a deveni realitate si datorita programelor speciale de fidelizare puse in practica si apreciate in mod deosebit de clienti.

Help Net Confident este un concept umbrela, sub care se desfasoara unul dintre cele mai ample programe continue de informare si consiliere medicala gratuita, ce are loc in cadrul farmaciilor Help Net. Lunar, in fiecare farmacie, clientii primesc consiliere din partea unui medic specialist intr-un anumit domeniu medical.

Cardul de servicii Help Net este un card de servicii speciale si de reduceri de 5% pentru produsele achizitionate.

Help Net se implica in promovarea Liniei verzi pentru protectia copilului prin expunerea materialelor de prezentare in reteaua de farmacii proprii.


Asociatia Nationala a Birourilor de Consiliere pentru Cetateni (www.robcc.ro )

ANBCC se implica in activitatea de promovare a Liniei verzi pentru protectia copilului prin expunerea materialelor de prezentare in reteaua de birouri proprii.


Centrul Municipal de Asistenta Psihopedagogica

Centrul Municipal de Asistenta Psihopedagogica se implica in activitatea de promovare a Liniei verzi pentru protectia copilului prin expunerea materialelor de prezentare in centrele de consiliere psihologica din scolile si liceele din Bucuresti.


Companii de transport public in comun

Companiile de transport public se implica in activitatea de promovare a Liniei verzi pentru protectia copilului prin afisarea posterelor dedicate acestui serviciu in mijloacele de transport public in comun:

Regia Autonoma de Transport Bucuresti (www.ratb.ro )

Regia Autonoma de Transport Constanta

SC "Trabsurbis" SA Zalau

PubliTrans2000 S.A. Arges

Regia Autonoma "Transurban" Satu Mare

S.C. Transurban S.A. Orastie

Regia Autonoma de Transport Urban de Calatori Cluj

Transport Public Targoviste

SC Transport Local "Urbis" SA Baia Mare

SC " Transport Local " SA Targu Mures

SC "Ali Transcom" SRL Calarasi

SC "Tracum" SRL Giurgiu

Regia Autonoma de Transport Calatori Craiova

Regia Autonoma de Transport Timisoara

S.C. Braicar S.A. Braila

SC Transloc Prest SA Teleorman

 

 

 

 

English version

designed by Webdesigner.ro